Pomoc

Twoje zadowolenie to podstawa naszego działania.
Chętnie odpowiadamy na wszystkie pytania i służymy pomocą.

Punkt Sprzedaży

883 112 099

Sklep Internetowy

575 796 077

Sprzedaż hurtowa

506 098 501

Pełny regulamin sprzedaży internetowej dostępny jest tutaj.

Dostawy

Dokładamy wszelkich starań by rośliny docierały do naszych klientów w doskonałym stanie i by jak najbardziej odzwierciedlały opis i zdjęcia produktu.  Dlatego też w większości przypadków sami dowozimy nasze rośliny, a w przypadku zamówień na dłuższy dastans indywidualnie określamy metody wysyłki z każdym klientem. 

Ogólne warunki dostawy:
  • Dostawy realizujemy we wtorki i czwartki, z wyłączeniem świąt.
  • Z każdym klientem kontaktujemy się telefonicznie w dzień poprzedzający dostawę by ustalić godzinę dowozu.
Dostawy na terenie gminy Zakliczyn:
  • Przy zamówieniach do 100 zł odbiór w Punkcie Sprzedaży.
  • Przy zamówieniach powyżej 100 zł dostawa za darmo. 
Dostawy do 40 km od Zakliczyna:
  • Przy zamówieniach do 100 zł odbiór w Punkcie Sprzedaży.
  • Przy zamówieniach powyżej 100 zł dostawa za stałą opłatą 29.90 zł.
Dostawy w Polsce ponad 40 km od Zakliczyna:
  • Prosimy o kontakt telefoniczny na 506 098 501 przed złożeniem zamówienia by ustalić koszty i szczegóły wysyłki. 

Zwroty

Zwroty

Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie jesteś zadowolony/na z zakupionych roślin to z chęcią przyjmiemy ich zwrot w ciągu 14 dni od zakupu. 

Procedura zwrotu
  1. Napisz do nas na sklep@szkolka-zakliczyn.pl by zgłosić zamiar zwrotu rośliny.
  2. W tytule wiadomości e-mail, proszę podać swoje imię i numer zamówienia.
  3. Bezpiecznie zapakuj roślinę tak by nie uległa uszkodzeniu w transporcie, załącz dowód zakupu – np. potwierdzenie zakupu.
  4. Dostarcz roślinę do naszego punktu sprzedaży osobiście lub kurierem.
  5. Po odebraniu rośliny, zajmiemy się zwrotem środków na Twoje konto:
    a) W przypadku opłaty za pobraniem, wyślemy Ci zwrot środków na wskazane przez Ciebie konto bankowe. 
    b) W przypadku płatności przelewem, wyślemy Ci zwrot środków na to samo konto.
    c) W przypadku płatności kartą, zwrócimy Ci środki na Twoją kartę.
  6. Po zakończeniu zwrotu środków, wyślemy Ci wiadomość e-mail potwierdzający zwrot.
W jakich przypadkach nie przyjmujemy zwrotu:
  1. Jeśli roślina została uszkodzona przez klienta, na przykład: nie była podlewana, została zatruta środkami chemicznymi lub była wykorzystana niezgodnie z opisem na stronie rośliny w naszym sklepie internetowym. 
  2. W przypadku zaistnienia wyłączenia do prawa odstąpienia od umowy – według REGULAMINU.

Reklamacje

By jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację prosimy o:

  1. Wysłanie wiadomości e-mail na sklep@szkolka-zakliczyn.pl 
    a) W tytule wiadomości prosimy podać imię i numer zamówienia.
    b) W treści wiadomości prosimy w pełni opisać wady rośliny lub towaru.
    c) Prosimy o załączenie zdjęć pokazujących wadę/wady rośliny lub towaru.
  2. Po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji, wyślemy Ci nowe rośliny lub zwrócimy pieniądze w oparciu o metodę płatności wykorzystaną podczas zamówienia.

Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia jest możliwej przed realizacją wysyłki.

Procedura:
  1. Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na sklep@szkolka-zakliczyn.pl,
  2. Prosimy o podanie danych zamówienia: imię , nazwisko i numer zamówienia.
  3. Jeśli dokonaliście Państwo już opłaty za zakup to zwrócimy Państwu pieniądze na konto lub kartę, z których wpłynęły środki.

Anulowanie zamówienia nie jest możliwe po rozpoczęciu dostawy. Dostawy realizujemy we wtorki i czwartki za wyjątkiem świąt i zimy (styczeń, luty).

Płatności

Oferujemy następujące metody płatności naszym klientom:
  1. Gotówką przy płatności za pobraniem lub przy odbiorze osobistym.
  2. Przelew na konto: 87 2030 0045 1110 0000 0162 3580 BNP PARIBAS
  3. Płatność karą poprzez platformę PRZELEW24.

Nasi klienci mogą wybrać metodę płatności podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.